2015. november 11., szerda

Hogyan is tűnt el a narancsbőr....

Szia!

Rendhagyó bejegyzés következik, nem szoktam ilyenekről írni, viszont úgy érzem ez hatékony és hasznos dolog lesz amit megszeretnék veled osztani :)

Tudod, hogy 2015 tavasztól már lehet hozzám jönni megszabadulni a narancsbőrtől is... Igen - igen tudom, nem túl olcsó, és nem is túl kellemes masszázs viszont a végeredmény látványos :)

Kép forrása: www.blikk.hu

Nem szeretném ismételni magam, hogy mire és mennyire jó ez a fajta masszázs úgyhogy ha még nem olvastad azt a bejegyzést akkor kattints ide!i!

Már két vállalkozó szellemű vendégem volt aki a 10 alkalmat becsülettel végig csinálta.

Egyik kezelést fázis fotókkal segítette a vendégem, a fotókon jól látszik hogy tényleg megéri azt a kis kellemetlenséget az elején!

1. alkalom után


6. alkalom után 


10. alkalom után









Figyeld meg hogyan változott a helyzet a narancsbőr tekintetében :) Még a 10. alkalom után sem tűnt el teljesen, de látszik, hogy nagyon szépen alakul. Viszont ami figyelemre méltó hogy a 10. alkalom végére, feszesebb és szebb lett sokkal a bőre, amit a fénykép sajnos nem ad vissza. 1-1,5 cm-el vékonyabb is lett a combja, ami elsőre nem tűnik olyan nagy csökkenésnek viszont szerintem ez is egy szép eredmény :) Próbáltál már fogyó kúrával akár csak 1 cm-t csökkenteni a combodon? Na ugye, hogy ez mégiscsak szép eredmény!

Mint ahogy azt írtam már régebben a bejegyzésben, nem mindig elég a 10 alkalom és sajnos ezt előre én sem tudom megmondani, hogy elég lesz-e vagy sem! Ahogy haladunk a kezeléssel Te is látod a változást és együtt tudunk dönteni a továbbiakról.


Másik vendégem pedig egy jó összefoglaló véleményt írt nekem a kezelésről:

"Sziasztok Mangós csajok! :) Én már végigcsináltam egy 10 alkalmas cellulit kezelést Klaudiával, ezért leírnám nektek a tapasztalataimat :) hátha segít nektek is meghozni a döntést és bátrabban vállaljátok majd a kezelést. Mielőtt én belevágtam volna, egyrészt Klaudiával és ismerőseimmel beszélgettem a kezelésről, másrészt utánaolvasgattam a neten. Ezek alapján 2 fő dolgot szűrtem le. 1. hogy ez valóban működik, nők százai írtak kedvező véleményeket különböző fórumokon, akiknek tényleg bevált 2. hogy a kezelés nagyon fájdalmas és tele leszek tőle kék-zöld foltokkal, véraláfutással. Nos, 10 alkalmon túl 2 fő dolgot jelenthetek ki. 1. hogy Klaudia tényleg képes eltüntetni a narancsbőrt :) szemmel látható az eredmény, nem mondom, hogy 100%-ig teljesen eltűnt minden honnan, mert nem akarok senkit hamis ábrándokkal kecsegtetni, de 90%-ban tutira eltűnt :) sokkal szebb, feszesebb lett a bőröm. Ehhez én azzal járultam hozzá, hogy alap szinten odafigyeltem az étkezésemre és a folyadék fogyasztásomra, valamint heti 2-3 edzésre jártam. 2. Ami a fájdalmat illeti, nekem a köpölyözés volt a mumus, na az tényleg nem leányálom, de ki lehet bírni, a többi dolog maximum kellemetlen az első pár, mondjuk, úgy az első 3 alkalommal, aztán hozzászokik az ember és az 5. alkalomnál már a köpölyözéssel sincs probléma. Nah és mi a helyzet a kék-zöld foltokkal? Aki csak egyetlen kezelést próbál ki, az biztos meg fog ijedni, mert az első kezelés után tényleg tele lesz véraláfutással és izomláz-szerűséget fog érezni. Az izomláz talán még a 2. kezelés után is érezhető volt, aztán el is tűnt a foltokkal együtt, többet nem lettek rajtam kék-zöld foltok a kezeléstől. A paprika olajos tekercselés pedig nagyon tud égetni, de simán ki lehet bírni hiszti nélkül, a szépségért néha tényleg meg kell szenvedni :) Úgyhogy ezek fényében ajánlom mindenkinek a cellulit kezelést! Hajrá csajok! Merjetek belevágni, mert ez tényleg segít, magától nem fog lemászni onnan az a narancsbőr!"

Gyere próbáld ki te is még idén, hogy narancsbőr nélkül kezdd el az évet :) Érdemes még annyit tudnod, hogy télen kifejezetten jól is esik a paprika olajnak a fűtő hatása. 

Hívj és foglalt időpontot most!
+36 20 284 46 99
Vincze Klaudia
Fájdaloműző masszőr



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése